2016. okt 15.

Pasizás 40 felett

írta: Temperamentumos NŐ
Pasizás 40 felett

esetem "Will Ferrell"-rel

Amellett, hogy várom az IGAZIt, azért élem a hétköznapi életemet is. Nehéz 2 gyerekkel az élet, így nem tudok fix munkahelyen dolgozni. Jó munkám van, de folyamatos utánajárást igényel, mindig magamnak kell megszerveznem a következő munkáimat. Ennek egyik csatornája a LinkedIn. Legalábbis én kezdetben azt hittem, azért regisztráltam. Szoktam HR-eseket jelölni, és engem is bejelölgetnek emberek. Néha megnézem, kiket dob fel még a rendszer, hátha találok érdekes kapcsolatokat. Így nézhettem meg valamelyik nap "Will Ferrell"-t  is. (mindenkiről álnéven fogok írni, a személyiségi jogok tiszteletben tartása végett) Hamarosan vissza is nézett, majd ismerősnek jelölt.

Teljesen normálisnak kinéző pasi. Elfogadtam a jelölést. Először írt egy kedves üzenetet, hogy köszöni, hogy elfogadtam az ismerősnek jelölést, majd küldtem egy mosolyt. Erre azt írta, hogy itt is megtaláltam? Nem értettem a kérdést, küldtem egy kérdőjelet. Természetesen itt már tudtam, hogy nem munka ügyben akar velem kapcsolódni. Rögtön beindult a magyarázkodás. Először elnézést kért, hogy mostanában sokat dolgozik, és nagyon fáradt, és biztos összekevert egy hasonlóan csinos hölggyel, akivel egy másik fórumon értekezett... na itt már tudtam, mire megy ki a játék. Mivel érezte, hogy egyre jobban belekeveredik, gondolta kivágja magát, és meghívott egy kávéra. 

temperamentumos_no.jpg

Ekkor már párhuzamosan a LinkedIn-nel megjelent a viberemen is (tehát megnézte a telefonszámomat). Na, nekem sem kellett több, rákerestem a Facebook-on. Érdekes dolog tárult elém, ugyanis "MYLOVE" -os fotók fogadtak. 

Megrökönyödtem. Ez úgy kezdeget nőkkel, hogy MYLOVE otthon várja? Rá is kérdeztem, hogy mit szólna MYLOVE a kávézgatáshoz? Ja, neki nem szólt róla....Most akkor lebukott- írta és vigyorjeleket küldött. Nekem kevésbé volt vicces a történet.  Rá is kérdeztem, hogy ugyan, magyarázza már meg, minek akart kávézni hívni, amire azt válaszolta, hogy nem akart randizni, csak kíváncsi volt, és sosem csinál ilyet.  Ennél nem sok szarabb válasz jöhetett volna szóba. Megkérdeztem, hogy ezek szerint elfelejtette a hozzám hasonlóan csinos hölgyet is...Persze magyarázkodott, majd megkérdezte, hogy miért számít nekem ez, ha úgysem kávézok vele, én pedig megírtam, hogy igenis számít, mert sajnálom MYLOVE-ot. Ekkor árulta el, hogy MYLOVE nem a gyerekei anyja, mert elvált.  Tehát magyarul egy elvált férfi, gyerekekkel, barátnővel, és folyamatosan nőket szedeget fel minden fórumon. Kerülgetett a hányinger.

Érdekes módon egyáltalán nem izgatta, hogy megrökönyödtem, még irogatott estig ezt-azt, nem tudom mire számított. Nyilván nem reagáltam többet. Érdekes módon azóta is folyamatosan lájkolgat.

(Temperamentumos NŐ)

Szólj hozzá

elvált nő netrandi pasizás 40 felett ismerkedés a neten linkedin randi