2016. okt 21.

Pasizás 40 felett

írta: Temperamentumos NŐ
Pasizás 40 felett

Mr. One Night Fun

Köszönöm, hogy ilyen sokan elolvastátok az első történetemet, több, mint 5000-en :) Az élet megy tovább, nevelem a 3 gyerekemet, dolgozom és várom az IGAZIT, hátha egy napon majd szembejön és rám mosolyog...

Most egy más jellegű történetet mesélek. Regisztráltam a HAPPN alkalmazásra, egy barátnőm ajánlotta. Egészen érdekes embereket dob fel a rendszer. Kezdetben minden nap nézegettük a barátnőmmel, kikkel "futok össze". Egészen jól megfogalmaztam magamnak, kire várok valójában, így nem nagyon ismerkedem feleslegesen. De a kezdeti lelkesedésben azért adtam 1-2 szívet olyan férfiaknak, akik elviekben mondjuk alkalmasak lennének arra, hogy legalább elbeszélgessek velük. A HAPPN úgy működik, hogy beszívezed azt, aki tetszik, de ő nem látja. Ha ő is beszívez téged, akkor mindketten látjátok, hogy tetszetek egymásnak, és akkor lehet chat- elni. Így szíveztem be Mr. One Night Fun-t. (mindenkiről álnéven írok, a személyiségi jogok tiszteletben tartása mellett) Teljesen helyes fiú volt, értelmiségi, egyedülálló. Bevallom őszintén, hogy csak olyan férfit szíveztem be, akit lenyomoztam előtte. Lehet, hogy szemétség, de nem akartam belekeveredni semmi gázos ügybe. Ahogy este beszíveztem, jött az értesítés, hogy tetszem neki. Aznap korán le akartam feküdni, mert nagyon fáradt voltam, és rosszkedvű, de a fiú rögtön rám írt. Először csak általános dolgokat írt, aztán elkezdett poénkodni a fotóimon. Nem tudom miért, de rögtön vettem a poénjait. Annyira átjöttek még chat-en keresztül is, hogy nagyon!

temperamentumos_no_1.jpg

Pedig igazából olyan dolgokat írt, amitől akár meg is ijedhettem volna, de éreztem, hogy vicc, és nem komoly. Folytattuk a levelezést. Mindketten elnéztünk egy-egy dolgot a másikkal kapcsolatban, ez rögtön megteremtette a jó hangulatot, oldódott az egész beszélgetés. Nagyon jó stílusa volt, és ömlöttek belőle a poénok. Szerintem nem is biztos, hogy ő poénnak szánta a legtöbbjét, de engem annyira feldobott az egész karaktere, szinte éreztem a kisugárzását, és aznap este pontosan arra volt szükségem. Egyszer csak megkérdezte, felhívhat-e. Nagyon pozitív lépés. Nemet mondtam, de kifejezetten pozitív tulajdonság, hogy nem chat partnert keres, hanem beszélni is szeretne. Írtam neki, hogy játsszunk egy játékot, csináljunk egymással tesztet. Ő elmesélte, hogy nem volt még nős, és gyereke sincsen, mert valamilyen szinten elcseszte az életét, nem találta meg az igazit, én pedig szépen fokozatosan beadagoltam neki a gyerekeket. Ezek után is azt írta, hogy neki a személyes benyomás a fontos, és még nem vágtam el ennek a lehetőségét. Kb. hajnali fél1-ig leveleztünk, és én annyira jól éreztem magam, hogy nem tudtam leplezni. Teljesen megfeledkeztem magamról, nagyon jól esett, hogy egy idegen ember végre hónapok után kizökkentett a napi problémáimból, és meg tudott nevettetni, hogy egyáltalán nem érdekelt, mi lesz hogy lesz, csak éltem a pillanatnak, és jól érzetem vele magam. Fél1-kor konkrétan összeestünk mindketten, elmentünk aludni. Másnap kicsit meg is rémültem, amikor felébredtem, hogy mi lesz, ha esetleg ír... Mert számomra ez a történet így volt kerek és tökéletes. Tudtam, hogy nem ő az igazi, de nagyon jó estét szerzett nekem, és szerettem volna őt így megtartani az emlékezetemben. Szerencsére ő is így érezte, és nem írt többet. Azon a héten többször spontán elnevettem magam 1-1 poénján, és nagyon jó szívvel emlékszem erre a fiúra. Remélem ő is megtalálja majd az igazit.

(Temperamentumos NŐ)

Szólj hozzá

elvált nő netrandi happn pasizás 40 felett ismerkedés a neten