2017. júl 31.

Tapasztalataim a tárkereső appokról

írta: Temperamentumos NŐ
Tapasztalataim a tárkereső appokról

 Két hete regisztráltam a Badoo-ra. Minden ismerősöm szidta, hogy mekkora nagy állatkert az egész rendszer, és hogy tele van szeméttel. Én ezekben sosem hiszek. Nincsenek előítéleteim, szeretem a saját szememmel megtapasztalni azt, amiről véleményt mondok. 

Szóval regisztráltam úgy, hogy igazából nem tudtam semmit a működéséről. Feltöltöttem az alapvető adataimat. Mikor születtem, független vagyok, vannak gyerekeim. Aztán tettem fel 3 fotót. Többet nem akartam, de úgy éreztem 3 kell ahhoz, hogy valaki véleményt alkothasson rólam. Mindhárom teljesen különböző, viszont hozzák a stílusomat, és mind maximum 1 hetes kép volt. Este 8 óra volt, amikor beregisztráltam....ami viszont történt, az minden képzeletemet felülmúlta. 

temperamentumos_blog_2.jpg

Egy óra alatt több százan megnézték a profilomat, több százan beszíveztek, és rengetegen írtak. Hirtelen azt sem tudtam, mit kezdjek az egésszel, annyira megdöbbentem. Tudtam, hogy éjjel nem fogok aludni :) Mivel még nem tudtam, hogyan működik a rendszer, először végiggondoltam, hogy mit is kezdjek ezzel az információ tömeggel. Úgy döntöttem, hogy elsőként végignézem, kik írtak, és mit. Elkezdtem olvasgatni. Még nem válaszoltam senkinek, csak szerettem volna végignézni, mire számíthatok. Nagyon óvatosan lépkedtem, nehogy véletlenül rákattintsak olyan gombra, amire nem szeretnék. Aztán szépen lassan elkezdtem végignézni azokat, akik beszíveztek. Szerintem sokakat véletlenül el is kerültem, mert sajnos a rendszer valamiért nem alkalmas arra, hogy kezelje ezt a tömeget. Amikor görgetek lefelé, és valakire rákattintok, hogy megnézzem a profilját, majd kitörlöm, akkor újra az elejére ugrik a rendszer. Tehát magyarul, ha a 458. férfit megnézem, akkor utána újból az elsőtől kell visszagörgetni. Mondanom sem kell, hogy az elkövetkezendő napokban rendesen rákattantam a Badoo-ra, azóta fáj is a szemem rendesen :) Nem valószínű, hogy hosszabb távon képes lennék ezt csinálni, de mindenesetre újfent megnyílt előttem egy olyan terület, amit eddig elképzelni sem tudtam. Nagyon szomorú, hogy ennyi ember él magányosan, akár egyedülállóként, akár társas magányban.  El is határoztam, hogy megírom a tapasztalataimat a blogban. Mielőtt a trollok rám szállnának, szólok, hogy nem célom a férfiak ócsárlása, márcsak azért sem, mert nincsenek rossz tapasztalataim a Badoo-val. Egyszerűen csak szeretném megosztani a tapasztalataimat, szeretném leírni, mit érzek, és milyen típusokkal futottam össze. Vannak vicces és tök normális történeteim is. Első körben vázolom, hogy mely típusokkal találkoztam az elmúlt 2 hétben:

1. Teljesen normálisnak kinéző átlagos pasik, akik keresnek egy normális kapcsolatot.

2. Fiatal, magasan átlag feletti külsejű fiúk (20-30 évesek), akik nyilván tapasztalatot szeretnének szerezni egy normálisabb idősebb nőtől.

3. Olyan párkapcsolatban élő férfiak, akik unják már a feleségüket, és egy kis romantikára vágynak

4. Nőcsábászok

5. Kamu profilok

6. A számomra ilyen-olyan okokból eleve szóba nem jöhet kategória

7. Akikben látok valami pluszt....

 

A következő posztokban írok majd a fenti 7 típusról, és mesélek konkrét történeteket is, ha érdekel Benneteket, most azonban inkább a saját oldalamról írnék néhány gondolatot. 

Azt gondolom, hogy egy nő tartsa magát valamire. Legyen önbecsülése. Ha van önbecsülése, önkritikája és önismerete, akkor nagy meglepetés nem érheti. Az egész profilom olyan, amilyen én vagyok. Ezt mind a 7 típus tiszteletben tartja. Egyetlen atrocitás sem ért az elmúlt 2 hétben. 

Minden férfinak van személyisége (jobb vagy rosszabb, kellemesebb vagy kellemetlenebb), de a viselkedésük attól függ, hogy kivel állnak szemben. Nekem ez 100%-ban bebizonyosodott. Sok kellemes csalódás ért, ezekről is írok majd bővebben. Úgy viselkednek velem, ahogyan én viselkedem velük. Minden ember tükröt tart saját magunk elé. 

Temperamentumos NŐ

 

Szólj hozzá

elvált nő netrandi badoo pasizás 40 felett ismerkedés a neten